Rozwiązania GPS dla firm komunalnych
Zbiórka odpadów i wywóz śmieci wymaga odpowiedniej logistyki, którą ułatwi system lokalizacji GPS. Dzięki niemu sprawnie zaplanujesz trasy, rozliczysz pracowników i podniesiesz jakość usług.
Firmy komunalne potrzebują monitoringu GPS, ponieważ muszą udokumentować miejsca odbioru odpadów. System IKOL zapewnia narzędzia, które oprócz zapisywania tras, generują oszczędności dla floty. Z tego artykułu dowiesz się, jak lokalizatory GPS monitorują pojazdy komunalne i usprawniają sprzątanie miast i gmin.
MONITORING GPS ŚMIECIAREK I POJAZDÓW KOMUNALNYCH
Każda realizowana usługa usuwania śmieci jest monitorowana i odpowiednio planowana za pomocą lokalizatora GPS zamontowanego w pojeździe. Dzięki geograficznej bazie danych punktów i klientów wykonanie zleceń jest płynne i pozwala na planowanie oraz kontrolę tras kierowców. Z pewnością jest to idealne narzędzie dla firm, które mają stałe punkty wizyt i odbioru śmieci. Śledzenie pojazdu na żywo i generowanie potrzebnych raportów z podróży sprawdzisz w systemie IKOL.
LOKALIZATORY IKOL GPS DO POJAZDÓW
To podstawowy lokalizator, który zapisze trasy, pozwoli na lokalizację pojazdu na żywo oraz powiadomi o nieprzewidzianych sytuacjach na trasie. W rezultacie, kierowcy, którzy wiedzą, że pojazd jest objęty monitoringiem lokalizacji jeżdżą wolniej i stosują się do zasad ekonomicznej jazdy. Raporty z podróży pozwalają na analizę błędów i zaniedbań ze strony pracowników firm zajmujących się wywozem śmieci.
Ten lokalizator dodatkowo będzie kontrolował poziom paliwa i oceni jego spalanie względem innych kierowców, którzy jeżdżą podobnymi trasami lub mają zbliżone przebiegi. Na wirtualnej mapie w systemie IKOL lub na aplikacji IKOL TRACKER będą widoczne wszystkie włączone lub wyłączone funkcje, które wyświetla komputer pokładowy pojazdu.
JAK WYGLĄDA GEOGRAFICZNA BAZA KLIENTÓW I PUNKTÓW?
W systemie IKOL dodajesz dowolną ilość punktów na mapie, co ułatwia weryfikację zleconych prac. Mogą to być dokładne adresy lub nazwy klientów. Lokalizator GPS zapisuje daty i czas realizacji usługi w konkretnym punkcie. W związku z tym, w jednym miejscu, online, monitorujesz pracę wielu ekip, a dodatkowo możesz sprawdzić działania z datą wsteczną, dzięki archiwizacji tras. Kiedy sprawnie planujesz trasy i unikasz przestojów, jeszcze bardziej podnosisz jakość swoich usług.
CO DAJE MONITORING GPS DLA BRANŻY KOMUNALNEJ?
- Monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym na mapie 24/7
- Alerty i raporty z nieprawidłowych podróży
- Rejestracja odwiedzanych miejsc i punktów na mapie
- Kontrola paliwa i poziom spalania
- Lokalizacja i monitoring przyczep
- Historia tras do 12 miesięcy wstecz
- Mobilna aplikacja IKOL TRACKER do śledzenia pojazdów na żywo
- Poprawę stylu jazdy kierowców
ELEKTRONICZNA EWIDENCJA POJAZDÓW KOMUNALNYCH
Na zakończenie warto dodać, że każda flota wykorzystywana tylko do celów służbowych daje możliwości odliczenia 100% podatku VAT. Dlatego wybierając plan Ewidencja pojazdów, zyskujesz gotową ewidencję przejazdów i odliczasz koszty paliwa, serwisowania, myjni oraz innych kosztów wynikających z eksploatacji pojazdów.
Kategorie: Monitoring GPS pojazdów, Zarządzanie flotą, Wszystkie | Komentarze: Brak