Geograficzna baza klientów i punktów w transporcie drogowym
W branży transportowej siatka połączeń jest ogromna. Wielu dostawców z branży spożywczej czy farmaceutycznej pracuje na podobnych trasach. Ilość miejsc i punkty docelowe nie zawsze są te same, co wczoraj. Podpowiadamy jakie narzędzie usprawni codzienną pracę wielu firm, z różnych branż.
Przedsiębiorcy, którzy zarządzają flotą samochodów dostawczych wiedzą, że nie jest łatwo zorganizować pracę dla kierowców. Oni sami też potrzebują prostych rozwiązań i zoptymalizowania swojego czasu pracy, chociażby poprzez odpowiednie poruszanie się po mieście lub pomiędzy punktami. Możliwości rozwoju dla wielu firm są także ściśle powiązane z procesem pozyskania i obsługą klientów. Odpowiednie rozplanowanie tras przejazdów, zarządzanie flotą, właściwa kontrola nad jakością świadczonych usług, to decydujące czynniki dobrze funkcjonującej firmy transportowej.
NA CZYM POLEGA GEOGRAFICZNA BAZA KLIENTÓW I PUNKTÓW?
Prowadzisz firmę, w której Twoi pracownicy pracują w terenie? Możesz monitorować ich pracę. Funkcja monitoringu GPS IKOL daje narzędzie, za pomocą którego na mapie dodajesz punkty, które są miejscami odwiedzin pracowników, zarówno kierowców jak i przedstawicieli handlowych. Takich punktów możesz dodać tyle, ile chcesz i w ten sposób tworzysz podręczną bazę klientów/punktów. Logistyka od wielu lat napędza gospodarkę i oprócz samej dostawy towaru liczy się każdy proces współpracy z klientem. Dlatego korzystanie z wygodnych i podręcznych narzędzi staje się codziennością dla większości firm.
CO UŁATWIA MONITORING GPS?
Przede wszystkim posiadając Lokalizator IKOL otrzymujesz raport tak często, jak chcesz. Na mapie możesz oglądać także aktualną pozycję samochodów/lokalizatorów. IKOL daje narzędzie, które pomaga firmom zarządzać odpowiednimi procesami mobilnej sprzedaży. Jest to prosta i funkcjonalna obsługa dla każdego użytkownika. Wszystkie ważne punkty są w jednym miejscu. Ponadto jest możliwość szybkiego wyszukiwania i filtrowania, podając nazwę lub adres. Poszukiwania możemy zawęzić też w zależności od województwa lub w obrębie danego miasta. Korzystając z geograficznej bazy danych o klientach/punktach IKOL Twoje przedsiębiorstwo ma szanse na wzrost konkurencyjności na rynku, poprzez odpowiednio zaplanowaną obsługę klientów i monitorowanie zleconych zadań.
W JAKICH SYTUACJACH MOŻE SIĘ PRZYDAĆ PODRĘCZNA BAZA KLIENTÓW/PUNKTÓW?
Przykład 1.
Kierowca ma codziennie dostarczyć towar w 15 miejsc. Musi tak pokierować swoim czasem pracy, aby wszędzie zdążyć na czas i nie spóźnić się do klienta, który pracuje tylko do 15:00. Na mapie dodajesz punkty kolejno wg kolejności dostawy.
- Nazywasz je jak chcesz. Jeśli masz klientów w całym kraju lub regionie, możesz je też pogrupować w zależności od lokalizacji lub ważności klienta.
Przykład 2.
Przedstawiciele handlowi pracują w terenie przez 5 dni w tygodniu. Więcej czasu spędzają na spotkaniach u klientów, niż w siedzibie firmy. Jak zarządzać ich czasem pracy i monitorować efektywność zleconych działań?
- Otrzymując systematycznie raport z odwiedzanych miejsc. Wiesz, jak często Twoi pracownicy odwiedzają kluczowych klientów i ile czasu zajmuje im spotkanie. Możesz odpowiednio modyfikować częstotliwość spotkać lub zmieniać kolejność odwiedzanych punktów. Jeśli lokalizator zatrzyma się w konkretnym punkcie, zostanie to odnotowane w systemie i odpowiednio zaraportowane.
Kategorie: Monitoring GPS pojazdów, Funkcje GPS, Wszystkie | Komentarze: Brak