Home -  Baza wiedzy -  FAQ -  Nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

Nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

Jeżeli masz problemy z logowaniem na system.ikol.pl, sprawdź ponownie nazwę użytkownika i hasło, by upewnić się, czy są poprawne. Sprawdź, czy nie masz przypadkiem włączonego przycisku Caps Lock. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, kliknij link „Nie mogę się zalogować”, który znajduje się pod polem „Zaloguj”. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie.

Zainteresowała Cię oferta?

Testuj za darmo!

Załóż konto

Inne FAQ

Przeczytaj także inne pytania z działu FAQ

  • Jak założyć konto IKOL?

    Aby założyć konto IKOL, należy wejść na stronę system.ikol.pl i kliknąć na opcję zakładania nowego konta. Następnie należy wypełnić wszystkie pola i postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na ekranie.

  • Czy mogę dostać powiadomienie o przekroczeniu granic miasta przez samochód?

    Tak. Funkcja „Alert dowolnego obszaru geograficznego” pozwala na łatwe wyznaczanie granic obszarów, o przekroczeniu których zostaniesz powiadomiony.

  • System informuje mnie, że spadło napięcie w akumulatorze. Czy to coś poważnego?

    Bardzo często zdarza się, że podczas uruchamiania pojazdu spada napięcie i informacja o tym zostaje przesłana do Klienta poprzez Aplikację. Zazwyczaj nie jest to powód do niepokoju- przy następnym pomiarze nie powinien już być wykryty spadek napięcia. Jeżeli jednak po kilkudziesięciu minutach będzie widoczna ikona spadku napięcia, może to oznaczać, że rzeczywiście należy zwrócić uwagę na działanie akumulatora.