Home -  Baza wiedzy -  FAQ -  Czy zainstalowanie w aucie któregokolwiek modułu IKOL spowoduje utratę gwarancji?

Czy zainstalowanie w aucie któregokolwiek modułu IKOL spowoduje utratę gwarancji?

Montaż naszych modułów w pojeździe w żaden sposób nie wpływa na utratę gwarancji. Jeśli jednak mimo wszystko masz takie obawy, a zależy Ci na monitoringu GPS, polecamy skorzystanie z urządzenia IKOL OBD – montaż tego nadajnika odbywa się poprzez wpięcie go do gniazda diagnostycznego w aucie. Żadnego lutowania kabli, żadnej zbędnej ingerencji w pojazd. W każdej chwili możesz wyjąć urządzenie i przełożyć je do innego pojazdu. To niezwykle praktyczne rozwiązanie dla wypożyczalni samochodów lub niewielkiej floty pojazdów, w której nie ma potrzeby montażu lokalizatora GPS na stałe. Jeżeli jednak chcesz zabezpieczyć samochód przed kradzieżą – pora zdecydować się na montaż IKOL SVR. Gwarantujemy że gwarancja samochodu zostanie zachowana.

Zainteresowała Cię oferta?

Testuj za darmo!

Załóż konto

Inne FAQ

Przeczytaj także inne pytania z działu FAQ

  • Czy lokalizator GPS IKOL można zainstalować w motocyklu lub w pojeździe ciężarowym?

    Lokalizatory GPS IKOL można montować we wszystkich pojazdach: osobowych, ciężarowych, busach, pojazdach dostawczych, a także w motocyklach, traktorach, łodziach, quadach, samolotach itp. Ponadto posiadamy wodoodporne lokalizatory IKOL MOTO stworzone specjalnie z myślą o motocyklach, motorowerach, skuterach wodnych i łodziach. Jeśli posiadasz jakikolwiek pojazd, który chcesz lokalizować – skontaktuj się z nami. Pomożemy w wyborze najlepszego nadajnika GPS dla Ciebie.

  • Czy mogę dostać powiadomienie o przekroczeniu granic miasta przez samochód?

    Tak. Funkcja „Alert dowolnego obszaru geograficznego” pozwala na łatwe wyznaczanie granic obszarów, o przekroczeniu których zostaniesz powiadomiony.

  • Nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

    Jeżeli masz problemy z logowaniem na system.ikol.pl, sprawdź ponownie nazwę użytkownika i hasło, by upewnić się, czy są poprawne. Sprawdź, czy nie masz przypadkiem włączonego przycisku Caps Lock. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, kliknij link „Nie mogę się zalogować”, który znajduje się pod polem „Zaloguj”. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie.