Home -  Baza wiedzy -  FAQ -  Chciałbym wiedzieć, jak pracują moi kierowcy w terenie – gdzie się znajdują, jak jeżdżą, czy odwiedzili już konkretną hurtownię itp. Czy to możliwe?

Chciałbym wiedzieć, jak pracują moi kierowcy w terenie – gdzie się znajdują, jak jeżdżą, czy odwiedzili już konkretną hurtownię itp. Czy to możliwe?

Tak! W celu kontrolowania na żywo oraz do 12 miesięcy wstecz pozycji pojazdów służbowych najlepiej sprawdzą się nasze moduły IKOL GO oraz IKOL CAN. Lokalizator zamontowany w pojeździe umożliwia sprawdzanie na mapie, gdzie znajdują się monitorowane samochody. Trasa ich przejazdu jest niezwykle precyzyjna – moduły wysyłają swoją pozycję nawet co 1 minutę i przy każdym zakręcie większym niż 45 stopni. Do kontrolowania stylu jazdy kierowców przeznaczona jest funkcja Ecodriving. W graficzny sposób pokazuje ona zachowania pracowników na drodze – gwałtowne przyspieszania i hamowania, pozostawianie auta na biegu jałowym, a także przekraczanie prędkości. Aby na trasach przejazdów kierowców były wyświetlane miejsca postojów, warto skorzystać z Bazy klientów/punktów. Po wprowadzeniu do systemu adresów hurtowni, klientów, stacji paliw czy innych istotnych punktów, pokażą się one na mapie i będą także uwzględniane w generowanych raportach.

Zainteresowała Cię oferta?

Testuj za darmo!

Załóż konto

Inne FAQ

Przeczytaj także inne pytania z działu FAQ

  • System informuje mnie, że spadło napięcie w akumulatorze. Czy to coś poważnego?

    Bardzo często zdarza się, że podczas uruchamiania pojazdu spada napięcie i informacja o tym zostaje przesłana do Klienta poprzez Aplikację. Zazwyczaj nie jest to powód do niepokoju- przy następnym pomiarze nie powinien już być wykryty spadek napięcia. Jeżeli jednak po kilkudziesięciu minutach będzie widoczna ikona spadku napięcia, może to oznaczać, że rzeczywiście należy zwrócić uwagę na działanie akumulatora.

  • Czy mogę dostać powiadomienie o przekroczeniu granic miasta przez samochód?

    Tak. Funkcja „Alert dowolnego obszaru geograficznego” pozwala na łatwe wyznaczanie granic obszarów, o przekroczeniu których zostaniesz powiadomiony.

  • Nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

    Jeżeli masz problemy z logowaniem na system.ikol.pl, sprawdź ponownie nazwę użytkownika i hasło, by upewnić się, czy są poprawne. Sprawdź, czy nie masz przypadkiem włączonego przycisku Caps Lock. Jeżeli to nie rozwiąże problemu, kliknij link „Nie mogę się zalogować”, który znajduje się pod polem „Zaloguj”. Następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie.